Praktische info

Losse Tickets

De tickets voor het seizoen 2018-19 zijn beschikbaar vanaf:

  • losse tickets: vanaf zaterdag 23 juni om 9u
  • (abonnementen: vanaf zaterdag 9 juni om 13u)
 

Koop hier je ticket(s):

Koop tickets

 

Online reserveren

Kan je de handleiding hieronder niet goed zien? Open hem dan in een nieuw venster.

Ga naar de agenda of klik op de knop 'Koop tickets' hierboven op het scherm. Wil je tickets voor meerdere voorstellingen? Bestel tickets voor een voorstelling, kies je plaatsen in de zaal, en klik dan op 'voeg meer tickets toe'. Je wordt terug naar de agenda geleid, kan een 2de voorstelling selecteren en je bestelling vervolledigen. Heb je je bedacht, en wil je toch slechts tickets voor één voorstelling? Klik dan rechtsboven op 'Bekijk je winkelmandje' en vervolledig je bestelling. 

Opmerking: mocht het systeem bij grote drukte aan zijn maximum aantal gebruikers zitten, komen de volgende bezoekers automatisch in een wachtrij terecht. Dit is vaak zo bij de start van onze losse verkoop. Daarbij maakt het niet uit hoe lang je al op de bestelpagina staat: vernieuw je webpagina op het moment dat de verkoop start. Je krijgt een willekeurige plaats in de wachtrij. Vernieuw je scherm niet als je in de wachtrij staat en sluit je internetprogramma niet af, want dan verlies je je plaats in de wachtrij en moet je opnieuw achteraan aanschuiven. Gebruik je een oudere browser? Verwijder dan je cookies voor je aan je bestelling begint.

Lees wat verder voor het overzicht van de andere manieren van reservatie.

Cursussen & workshops najaar 2018

De inschrijvingen voor cursussen en workshops van het najaar 2018 starten op woensdag 22 augustus 2018 om 10 uur, tenzij dit bij de cursus anders vermeld staat. Voor cursussen waarvoor De Werf de tickets niet verkoopt, kan je al rechtstreeks bij de samenwerkende organisatie inschrijven.

Enkele tips bij een online bestelling:

  • Je kan maximaal 8 losse tickets per voorstelling bestellen.
  • Bij ieder evenement met genummerde plaatsen krijg je het zaalplan te zien met je zitplaatsen. Je kan deze wijzigen, maar je bent wel verplicht aan te sluiten. 
  • Je plaatsen blijven gereserveerd zolang je werkt aan je reservatie. Als je 15 minuten lang geen tickets toevoegt aan je bestelling, wordt je sessie gestopt.
  • Foutje gemaakt? Geen zorgen, je kan links onderaan steeds op 'ga terug' klikken.

Tips voor rolstoelgebruikers en strippenkaarthouders:

  • Rolstoelgebruikers
    We voorzien twee rolstoelplaatsen met goede zichtbaarheid voor voorstellingen georganiseerd door De Werf. Tickets voor rolstoelgebruikers (en hun begeleiders) kan je niet reserveren via de website, wel telefonisch (053 72 38 11) of aan de balie en dit vanaf de start van de abonnementen- en de losse ticketverkoop.
  • Strippenkaart - geldig vanaf losse ticketverkoop
    Dit is de meest voordelige manier om familievoorstellingen bij te wonen. Je betaalt 48 euro voor een kaart met 6 strippen (8 euro per strip). Je kan deze gebruiken vanaf de losse ticketverkoop (niet bij de abonnementen). Deze strippen zijn geldig bij de meeste familievoorstellingen van De Werf. Een strippenkaart heeft geen vervaldatum. Je kan de strippen gebruiken voor zowel volwassenen als kinderen. De regel is 1 strip = 1 ticket.
    Opgelet: als je tickets wenst te kopen met een strippenkaart, moet je ze op voorhand aankopen en betalen. Dit kan online en aan de balie vanaf dinsdag 12 juni 2018.

Betalen en ontvangen

  • Je kan je tickets thuis gratis afprinten of tegen betaling afhalen aan onze balie (0,50 euro per ticket). Om de tickets op te sturen rekenen wij 2 euro portkosten aan.
  • Na afronden van je bestelling kan je kiezen voor:
    > onmiddellijke betaling via kredietkaart. Je ontvangt dan direct een e-mail met je tickets.
    > betaling via overschrijving. Je krijgt een e-mail met alle betalingsinfo. Betaal best zo snel mogelijk: binnen de tien kalenderdagen. Anders wordt je bestelling helaas automatisch verwijderd. De verwerking van een overschrijving duurt enkele dagen.
    > betaling aan de balie. Ook hier moet je binnen de tien kalenderdagen betalen, anders wordt je bestelling verwijderd. Aan de balie kan je cash betalen, met bancontact, kredietkaart en cultuurcheques. Kijk hier voor de openingsuren.
  • Merk je dat er een probleem is na de bevestiging? Stuur dan een antwoord op de bevestigingsmail die je ontvangen hebt of contacteer ons via 053 72 38 11. Dan proberen we je zo vlug mogelijk te helpen.
  • Opgelet: na tien dagen worden niet betaalde reservaties automatisch gewist. Om alle geschillen betreffende betalingstermijnen te vermijden, willen we je aandacht vestigen op de datum die vermeld wordt op onze betalingsuitnodigingen. Hierop staat een ‘uiterste datum ontvangst betaling of vervaldatum’ aangegeven: dit is de datum waarop het verschuldigde bedrag op de vermelde rekening moet staan. Zorg er dus voor dat je jouw betaling tijdig uitvoert en hou hierbij rekening met de sluitingsdagen van banken.
  • Opgelet: faxen of gewone e-mails aanvaarden we niet als reservatie van tickets.

Andere mogelijkheden van reservatie

Via telefoon   Aan de balie
+32 (0)53 72 38 11   Molenstraat 51, 9300 Aalst
Op za 23/6 van 9 tot 13u45 - 
Bekijk de openingsuren
  Op za 23/6 van 9 tot 13u45 - 
Bekijk de openingsuren

 

Bestel je tickets!

Bekijk het volledige programma op onze website en boek je tickets online.

Bekijk het programma

Webdesign door Lavagraphics