De Werf is even gesloten, maar binnenkort weer springlevend

De zalen zijn leeg, maar de planning staat vol. Achter de schermen werken we druk verder om je cultuurbeleving zo goed mogelijk te garanderen. Het terugbetalen van tickets, een groot onderhoud van het gebouw, tips over digitale cultuur verzamelen, het programmeren van een nieuw seizoen… het vraagt veel inzet en flexibiliteit van onze medewerkers. En omdat niemand een glazen bol heeft, veranderen de plannen zowat elke week. Deze zekerheden kunnen we je wel geven:

  • Tot en met 30 juni zijn er geen Werfactiviteiten en blijft het gebouw gesloten
  • De seizoenslancering mag je verwachten zodra het mogelijk is, nog niet in juni
  • De ticketverkoop stellen we uit naar het einde van de zomer
  • Voor ons najaarsprogramma 2020 wordt het puzzelen. Daarom valt onze seizoensbrochure in mei niet in je brievenbus. We blijven vooral digitaal met jou communiceren. Onze website is de basis hiervoor. Je verneemt het daar als eerste wanneer het zover is.
  • Het aanbod dat we kunnen brengen zal ietwat anders maar toch creatief en prikkelend zijn

We staan nu iets langer stil om dit te kunnen uitrollen op een veilige en haalbare manier. Bedankt voor je vertrouwen!
Volg zeker ook onze Facebookpagina voor updates in verband met de coronamaatregelen.

 

Je hebt nog vragen? Misschien vind je het antwoord hieronder.

HOE LANG DUURT DE SLUITING?

We volgen de federale aanbevelingen en weten op dit moment niet hoe lang deze precies zal duren. Voorlopig alvast tot 30 juni.

IK KOCHT TICKETS VOOR EEN VOORSTELLING, EEN WORKSHOPS, EEN ACTIVITEIT… WAT NU?

Wie tickets aankocht voor voorstellingen/cursussen die De Werf organiseerde tussen 12 maart en 30 juni, ontvangt persoonlijk bericht. Sommige geannuleerde initiatieven, maar niet allemaal kunnen volgend seizoen opnieuw doorgaan. Op basis hiervan gaan we over tot de terugbetaling van tickets of het verplaatsen van tickets.

KAN IK EEN GEHUURDE LOCATIE IN DE WERF ANNULEREN?

Huurders van onze infrastructuur kunnen hun activiteit kosteloos annuleren en/of de zaalhuur terugbetaald krijgen, indien deze activiteit werd gepland in de periode t.e.m. 30 juni 2020. 

IK HEB EEN DRINGENDE VRAAG. WAAR KAN IK TERECHT?

Om ons de mogelijkheid te geven alles goed te kunnen organiseren, vragen we vriendelijk om telefoontjes naar De Werf te beperken. Volg wel onze website (www.ccdewerf.be) en facebook-pagina voor nieuwe ontwikkelingen. Toch een dringende vraag: 053 72 38 11, van maandag tot vrijdag, van 8 tot 17 uur.

JE HEBT NOG VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS?

Raadpleeg de website van de Federale Overheidsdienst Volksgezondheid: info-coronavirus.be

BEN JE EEN CULTUURWERKER?

Cultuurwerkers, culturele organisaties en ondernemingen kunnen bij Cultuurloket terecht voor juridisch en zakelijk advies op maat. Aangezien de nood in de cultuursector hoog is, is er een specifieke coronalijn geopend. Met corona-gerelateerde juridische of zakelijke vragen kan je terecht op het nummer 02 534 18 24. Dit nummer is 7 dagen op 7 bereikbaar van 10u tot 18u.

Voor andere juridische en zakelijke vragen kan je dit contactformulier invullen.

https://www.cultuurloket.be/contact

Namens alle medewerkers van De Werf, hartelijk dank voor jullie begrip. Tot gauw.

 

Gerelateerde projecten